19-09 2024, Kl. 15.59: Programmet fik ændret sin slaglinje
19-09 2024, Kl. 15.59: Programmet fik ændret sin beskrivelse
19-09 2024, Kl. 15.59: Programmet fik ændret sin slaglinje
19-09 2024, Kl. 15.59: Programmet fik ændret sin beskrivelse
19-09 2024, Kl. 15.59: Programmet fik ændret sin slaglinje
19-09 2024, Kl. 15.59: Programmet fik ændret sin beskrivelse
19-09 2024, Kl. 15.59: Programmet fik ændret sin slaglinje
19-09 2024, Kl. 15.59: Programmet fik ændret sin beskrivelse
Værter på TV 2 og DR har lavet kampagne mod Facebooks brug af dem i svindelannoncer, men nu viser det sig, at de og to andre medier har lagt hjemmeside til uønskede annoncer, der også er designet til at lokke forbrugere i en fælde. Det kritiserer Forbrugernævnet Tænk i denne uges Presselogen på TV 2 NEWS, hvor panelet består af TV 2’s Ulla Pors, Nickolai Thyssen, Radio IIII og Louise Petterson fra Sjællandske Medier.
19-09 2024, Kl. 15.59: Programmet fik ændret sin slaglinje
19-09 2024, Kl. 15.59: Programmet fik ændret sin beskrivelse
19-09 2024, Kl. 15.59: Programmet fik ændret sin slaglinje
19-09 2024, Kl. 15.59: Programmet fik ændret sin beskrivelse
19-09 2024, Kl. 15.59: Programmet fik ændret sin slaglinje
19-09 2024, Kl. 15.59: Programmet fik ændret sin beskrivelse
19-09 2024, Kl. 15.59: Programmet fik ændret sin slaglinje
19-09 2024, Kl. 15.59: Programmet fik ændret sin beskrivelse
Værter på TV 2 og DR har lavet kampagne mod Facebooks brug af dem i svindelannoncer, men nu viser det sig, at de og to andre medier har lagt hjemmeside til uønskede annoncer, der også er designet til at lokke forbrugere i en fælde. Det kritiserer Forbrugernævnet Tænk i denne uges Presselogen på TV 2 NEWS, hvor panelet består af TV 2’s Ulla Pors, Nickolai Thyssen, Radio IIII og Louise Petterson fra Sjællandske Medier.
19-09 2024, Kl. 15.59: Programmet fik ændret sin slaglinje
19-09 2024, Kl. 15.59: Programmet fik ændret sin beskrivelse
19-09 2024, Kl. 15.59: Programmet fik ændret sin slaglinje
19-09 2024, Kl. 15.59: Programmet fik ændret sin beskrivelse
19-09 2024, Kl. 15.59: Programmet fik ændret sin slaglinje
19-09 2024, Kl. 15.59: Programmet fik ændret sin beskrivelse
19-09 2024, Kl. 15.59: Programmet fik ændret sin slaglinje
19-09 2024, Kl. 15.59: Programmet fik ændret sin beskrivelse
Værter på TV 2 og DR har lavet kampagne mod Facebooks brug af dem i svindelannoncer, men nu viser det sig, at de og to andre medier har lagt hjemmeside til uønskede annoncer, der også er designet til at lokke forbrugere i en fælde. Det kritiserer Forbrugernævnet Tænk i denne uges Presselogen på TV 2 NEWS, hvor panelet består af TV 2’s Ulla Pors, Nickolai Thyssen, Radio IIII og Louise Petterson fra Sjællandske Medier.
19-09 2024, Kl. 15.59: Programmet fik ændret sin slaglinje
19-09 2024, Kl. 15.59: Programmet fik ændret sin beskrivelse
19-09 2024, Kl. 15.59: Programmet fik ændret sin slaglinje
19-09 2024, Kl. 15.59: Programmet fik ændret sin beskrivelse
19-09 2024, Kl. 15.59: Programmet fik ændret sin slaglinje
19-09 2024, Kl. 15.59: Programmet fik ændret sin beskrivelse
19-09 2024, Kl. 15.59: Programmet fik ændret sin slaglinje
19-09 2024, Kl. 15.59: Programmet fik ændret sin beskrivelse
Værter på TV 2 og DR har lavet kampagne mod Facebooks brug af dem i svindelannoncer, men nu viser det sig, at de og to andre medier har lagt hjemmeside til uønskede annoncer, der også er designet til at lokke forbrugere i en fælde. Det kritiserer Forbrugernævnet Tænk i denne uges Presselogen på TV 2 NEWS, hvor panelet består af TV 2’s Ulla Pors, Nickolai Thyssen, Radio IIII og Louise Petterson fra Sjællandske Medier.