Elsparefonden presser Harry

28. oktober 2008;
Af: TV 2 Kommunikation

DSBs reklameunivers med Harry og Bahnsen vandt igen, igen, igen reklameprisen ”Den Glade Seer” i september, men Elsparefondens reklamekampagne yder god modstand.

Harry og Bahnsen sikrer endnu en reklamesejr til DSB i "Den Glade Seer", men får hård konkurrence fra Elsparefonden.

For gud ved hvilken gang er det en af DSBs reklamer med Harry og Bahnsen, der i september topper liking-kategorien i reklameprisen "Den Glade Seer". Reklamen "Kontoret på DSB 1" vinder også branding-kategorien, men ellers er det bemærkelsesværdigt, at der kommer hård konkurrence fra en lidt uventet kant.

Det er nemlig en reklamekampag-ne for Elsparefondens Elspare-mærke, der indtager andenpladsen på liking-listen over de reklamer, danskerne bedst kan lide. Samtidig vinder Elsparefonden kategorien købsinteresse og snupper andenpladsen i kreativitet-kategorien.

Du kan se hitlisterne over alle fire kategorier på mediaforum.tv2.dk.

Læs flere nyheder

Billede {0} af {1}