
TV 2 Danmark og SkyShowtime har indgået et partnerskab om reklamesalg i Danmark i forlængelse af SkyShowtime fokus på at levere lokalt reklameindhold sammen med underholdning i høj kvalitet. Partnerskabet afspejler både den sti-gende efterspørgsel på kvalitetsvideoannoncer og behovet for en nem og enkel måde for annoncørerne at købe annonceplads på streamingtjenesterne i Danmark.
Kenneth Brenøe, Director for Ad Strategy & Business Development hos TV 2 Danmark, siger:
- Gennem dette nye partnerskab med SkyShowtime udvider vi mulighederne for de danske annoncører. Nu bliver det også muligt at få adgang til de målgrupper og det annoncemiljø, SkyShowtime tilbyder, sammen med Disney+, som vi også sælger reklamer for, og TV 2 Play. Det er endnu et skridt i den strategiske rejse, TV 2 er på, hvor vi ønsker at tilbyde annoncører et bredt udvalg af reklamer i et kvalitetsmiljø på en nem og tilgængelig måde.
Hristina Georgieva, Chief Business Officer hos SkyShowtime, siger:
- Vi er glade for at indgå partnerskabet med TV 2 – det største og førende kommercielle tv-hus i Danmark. TV 2s ry for at levere fremragende reklamesalg afspejler vores ambition om at tilbyde en førsteklasses oplevelse for både annoncører og kunder, og vi ser frem til et tæt samarbejde med TV 2, mens vi fortsætter med at udvikle vores reklameudbud i Danmark.
Ud over dette nye partnerskab har TV 2 Danmark og SkyShowtime siden 2022 haft et strategisk partnerskab, hvor TV 2 Plays kunder kan tilføje SkyShowtimes premium-indhold som et abonnement oven på deres TV 2 Play-abonnement.