Stor interesse for Cannes Lions

TV 2 oplevede stor interesse for nyhederne fra verdens største reklamefestival.

 

Der var stor interesse for den netop afholdte Cannes Lions. I forbindelse med verdens største reklamefestival leverede TV 2 daglige nyheder, og de blev flittigt brugt.

Som noget nyt kunne man følge med via nyheder på daglige nyhedsmail, via telefonen og på TV 2s særlige Cannes Lions-site. De udsendte nyhedsmail er de mest læste i Mediaforums historie, og fra de daglige mails blev der flittigt klikket videre til Cannes Lions-sitet.

Således var der fem gange så mange sidevisninger som sidste år - ligesom man kunne notere sig 50 procent flere besøgende end sidste år.

Læs flere nyheder

Seneste nyt

28. september 2020

Thomas Kristensen er nu (også) i TV 2s startopstilling på fodboldbanen

Link til Thomas Kristensen er nu (også) i TV 2s startopstilling på fodboldbanen
25. september 2020

TV 2 skruer op for salg af reklamer på TV 2 PLAY og direkte salg til annoncørerne

Link til TV 2 skruer op for salg af reklamer på TV 2 PLAY og direkte salg til annoncørerne
24. september 2020

Coronakrisen har gjort det ekstra svært at være kræftpatient

Link til Coronakrisen har gjort det ekstra svært at være kræftpatient

Billede {0} af {1}