International hæder til ’Alt det vi deler’

'Alt det vi deler' er på få dage hædret med fire priser. Her et billede fra den danske version af TV 2s image-film. (Fotos: TV 2)

'Alt det vi deler' er på få dage hædret med fire priser. Her et billede fra den danske version af TV 2s image-film. (Fotos: TV 2)

28. april 2017;
Af: TV 2 Kommunikation

TV 2s brandingfilm har modtaget fire priser – bl.a. tre såkaldte ”pencils” ved den prestigefyldte, kreative festival D&AD i London.

Priserne, som ved denne festival kaldes pencils og uddeles i guld, sølv og bronze, er givet i kategorierne ”social video” (sølv-pencil), ”ikke-fiktions-film under fem minutter” (bronze-pencil), og ”tv-reklamespot 61-120 sekunder” (bronze-pencil). ’Alt det vi deler’ er udviklet og lavet af TV 2 i samarbejde med reklamebureauet & Co.

- Vi er både benovede og beærede over at se, at vores ’Alt det vi deler’-kampagne klarer sig så godt - ikke blot i Danmark, men også ude omkring i verden. Det bekræfter os i, at vi har fat i noget, der virker og optager folk, når vi fokuserer på det, vi har tilfælles, siger brandingchef for TV 2s hovedkanal, Vicky Wassmann Dahi.

Herudover er ’Alt det vi deler’ hædret med sølv ved den kreative, New York-baserede prisfest Andy Awards - The 2017 International ANDY Awards – i kategorien ”Television / Media”.


Kampagnen gik i luften 20. januar
Image-kampagnen ’Alt det vi deler’ blev igangsat fredag 20. januar på Facebook og vist på tv første gang mandag 23. januar. Se eller gense filmen her.

Filmen var tænkt til danskerne og handler om TV 2 og om måden, vi forvalter vores public service-forpligtelse på. Den er et udtryk for TV 2s mission om at samle danskerne om alt det, der binder os sammen som nation og mennesker.

Filmen spredte sig med rekordfart. I løbet af de første fem døgn blev filmen vist mere end fem millioner gange på Facebook, og der viste sig hurtigt et behov for en engelsksproget version.

Og efter at denne engelske version blev lagt op, er interessen mangedoblet. ’All That We Share’ er ifølge de seneste opgørelser blevet vist 288 millioner gange på sociale medier og er blevet delt flere end 5,8 millioner gange. ’Alt det vi deler’ er blevet kommenteret og spredt af bl.a. politikere, kendisser og helt almindelige borgere i hele verden. 

Billede {0} af {1}