TV 2 i partnerskab med Match.com

25. september 2008;
Af: TV 2 Kommunikation

TV 2 i endnu et strategisk partnerskab på nettet – denne gang med Match.com, der er verdens største hjemmeside for dating.

TV 2 har indgået partnerskab med Match.com – verdens største hjemmeside for dating. Samarbejdet betyder, at Match.com fremover skal ligge på tv2.dk, og via match.tv2.dk er det herefter muligt at søge i databasen med profiler fra hele verden. Match.com har på verdensbasis over 20 millioner medlemmer.

Partnerskabet betyder – foruden ekstra trafik på tv2.dk – at TV2 har mulighed for at sælge bannere på hele platformen.

- Hos TV 2 er vi meget glade for samarbejdet med Match.com, som er en særdeles professionel og stor datingplatform. Vi er overbevist om, at partnerskabet vil blive til gavn for både TV 2 og Match.com, siger konstitueret salgsdirektør for TV 2 NET, Jacob Zeeberg.

Ønskede partnerskab med et førende mediehus i Danmark
For et stort site som Match.com, der stræber efter en markedslederposition, har det været naturligt at indgå et langsigtet og strategisk partnerskab med et førende mediehus i Danmark. Og her faldt valget på TV 2.

- TV 2s rækkevidde og evne til hver dag at nå ud til en stor del af de danske husstande i kombination med Match.com’s verdensledende platform for online-dating er et "perfekt match". Vores håb og målsætning er, at dette samarbejde vil skabe en stærk, tydelig og langsigtet lederposition for det danske Match.com-netværk, siger Vice President International Johan Siwers, Match.com.

Match.com er en international virksomhed, der blev etableret i USA i 1995. Selskabet indgår i IAC-koncernen, som er noteret på Nasdaq-børsen, hvor selskabet er blandt de 500 største virksomheder.

Primær målgruppe: Kvinder 25-45 år
Den primære målgruppe for Match.com er kvinder i alderen 25-45 år. Sitet tilbyder en lang række muligheder for at finde den eneste ene, f.eks. avancerede søgninger, personlighedstests m.fl. Det er gratis at registrere sig, søge efter profiler og lægge sin egen profil op. I forbindelse med samarbejdet får TV 2s brugere et særligt tilbud, hvor man gratis kan kommunikere med sitets øvrige profiler i syv dage.

Man kan læse mere om samarbejdet på match.tv2.dk. Det er projektleder Laura Kragh og Commercial Business Developer Andreas Ellehammer, der på TV 2 NETs vegne har stået for at etablere samarbejdet med Match.com.

Det nye partnerskab med Match.com kommer blot et par uger efter, at TV 2 indgik samarbejde med det store og hastigt voksende community for piger, goSupermodel.

Læs flere nyheder

Billede {0} af {1}