"Mikkel og Guldkortet" har 1,3 mio. seere

22. december 2008;
Af: TV 2 Kommunikation

”Mikkel og Guldkortet” fastholder seertal på over 1,3 mio. til de to daglige visninger.

Fra "Mikkel og Guldkortet".

"Mikkel og Guldkortet" er fortsat den mest populæ-re tv-julekalender i Dan-mark i 2008, og kalende-ren har efter de før-ste 21 dage fastholdt et samlet seerniveau på over 1,3 mio. seere pr. afsnit til førstegangsudsendelser og genudsendelser.

TV 2s ”Mikkel og Guld-kortet” har i de første 21 dage haft i snit 1.022.000 til førstegangsudsendel-serne og 313.000 til genudsendelserne.

Der har været markant forskel på seertallene til "Mikkel og Guldkortet", når afsnittene blev sendt henholdsvis klokken 20.00 og klokken 18.25. Afsnittene på TV 2 på det familievenlige tidspunkt klokken 20.00 har i snit haft 1.131.000 seere, mens udsendelserne klokken 18.25 har haft 690.000 seere i snit på TV 2.

DR1s ”Nissernes Ø” har tilsammen cirka 1,1 mio. seere til førstegangsudsendelsen og genudsendelsen tilsammen.

Nummer tre over årets mest sete tv-julekalendere er fortsat ”The Julekalender”. Selv om kalenderen vises for fjerde gang og flere gange først ved 23-tiden, har ”The Julekalender” tilsammen knap en million seere - 963.000 - til de to visninger.

DR1s ”Julefandango” har i gennemsnit haft 358.000 seere til førstegangsudsendelsen og genudsendelsen tilsammen.

 

Tv-julekalendere 1.-21. december 2008 Nr. Kanal Program 1. gangs. Genuds. 1. TV 2 Mikkel og Guldkortet 1.022.000 313.000 2. DR1 Nissernes Ø 832.000 259.000 3. TV 2 The Julekalender 609.000 354.000 4. DR1 Julefandango 285.000 73.000



Billede {0} af {1}