Status på seningen af årets tv-julekalendere efter alle 24 afsnit.
TV 2s familiejulekalen-der "Alletiders Jule-mand" blev årets tv-hit, når det gælder familiejule-kalendere. Pyrus-kalenderens 24 afsnit blev i snit set af 912.000 danskere og opnåede en share på 45 procent.
Det var knap tre gange flere seere, end DR1 opnåede til julekalen-deren "Jul i Svinget", der blev set af 347.000 i snit til førstegangsudsen-delserne.
Årets mest omtalte tv-julekalender var DR2s "Yallahrup Færgeby" - der dog ikke havde så mange seere. I snit blev de 25 afsnit - DR2 bød på et ekstra afsnit undervejs - set af 115.000 danskere.
TV 2s ekstra julekalender-tilbud til børnene, "LasseMajas Detektivbureau", der blev sendt ved 6.30-tiden om morgenen, blev i gennemsnit set af 41.000.