Mobile "valgpakker" til annoncørerne

30. marts 2011;
Af: TV 2 Kommunikation

TV 2 mærker stigende efterspørgsel på mobil markedsføring fra annoncører og partnere og forventer også, at folketingsvalget bliver stort på mobilen.

Folketingsvalget 2011 bliver stort - også på mobilen. (Foto: TV 2)


Folketingsvalget 2011 bliver stort både på tv og på nettet. Men med udbredelsen af smartphones blandt danskerne forventer TV 2 også, at det bliver stort på mobilen.

Det har TV 2s salgsafdeling taget konsekvensen af og tilbyder derfor nu mobile "valgpakker" til annoncørerne ifm valget. Med en valgpakke kan man blive en af fem sponsorer af TV 2s mobile univers i forbindelse med folketingsvalget.

Mobil valgdækning integreres i eksisterende kanaler
TV 2s mobile valgdækning bliver en integreret del af den ekstisterende nyhedsapplikation og mobilsitet m.tv2.dk.

- Ved at integrere valgdækningen i vores eksisterende kanaler undgår vi forsinkelser og usikkerhed, f.eks. ved lancering af en ny app. For det duer jo ikke med forsinkelser, når først valget er skudt i gang, siger Jeppe Munksnæs, business manager på TV 2, der i et interview med bladet Markedsføring fortæller, at TV 2 i øjeblikket er i dialog om valgpakkerne med mediebureauer og potentielle kunder, der primært omfatter politiske partier og interesseorganisationer.

TV 2 mærker generelt stigende efterspørgsel på mobil markedsføring fra annoncører og partnere - læs mere her.

 

Læs flere nyheder

Billede {0} af {1}