Echo og Zulu samles i ét ungetilbud fra 27. marts under navnet TV 2 Echo. Det nye logo bliver frigivet samme dag.
TV 2 brænder for at samle, oplyse og ikke mindst engagere danskerne – det gælder også for de 20-30-årige, som TV 2 gerne vil have en stærkere relation til. Derfor samles Echo og Zulu i ét ungetilbud fra 27. marts under navnet TV 2 Echo.
TV 2 samler Echo og Zulu i et nyt og styrket tilbud til unge
Det nye TV 2 Echo udkommer på tværs af medier og platforme og fremover med en tydelig og ensartet identitet. Det bliver et TV 2 Echo med flere forskellige genrer for målgruppen og med fortællinger, som er udviklet sammen med dem.
TV 2 Echos nye identitet udrulles på alle platforme 27. marts, hvor den officielle sammenlægning af Zulu og Echo træder i kraft. Herefter vil velkendte og nye formater løbende blive lanceret og forme det nye TV 2 Echo.
Har du brug for TV 2 Echos nye logo, når det frigives 27. marts, så er du velkommen til at sende en mail til tekstteam@tv2.dk med din forespørgsel.
TV 2 Echos logo vil også kunne findes her https://tv2marketing.dk/design/ når det er frigivet.