DIGITALE MEDIER

Danmarks mest engagerende medieudbyder

Levende billeder og engagerede brugere på tværs af platforme er essensen i TV 2s digitale strategi. TV 2 ønsker at gå forrest i et mediebillede, hvor medievanerne ændrer sig, og forbrugerne selv vil bestemme, hvor, hvornår og hvordan de ønsker at modtage deres tv-indhold.

Ud over TV 2s hovedkanal og nichekanaler er TV 2 til stede på en række digitale platforme. Tv2.dk er et af Danmarks største nyhedssites og er også en alternativ vej ind til TV 2s store programunivers. Her kan brugerne se klip, læse mere om TV 2s programmer og klikke sig videre til TV 2 PLAY - TV 2s streamingtjeneste, hvor TV 2s programindhold kan ses både live og on demand.

tv2.dk kan tilgås via pc, tablet og mobil, og det samme gælder for TV 2 PLAY, der desuden kan ses på danskernes mange smart-tv fra Samsung, LG, SONY og Philips. TV 2 PLAY kan også streames via Google Chromecast og Apple TV.

TV 2 er i front på de mobile tilbud til danskerne. TV 2s applikationer (apps) til mobilen – bl.a. TV 2 Nyheder, TV 2 Sport, TVTID og TV 2 Vejret – er blandt de mest brugte i Danmark, og også i forbindelse med større events og programmer tilbyder TV 2 danskerne mobile second screen-løsninger som supplement til tv-dækningen. Læs mere om TV 2s apps her.

TV 2 har kontakt med over 2 millioner danskere om ugen via de digitale platforme, og tallet er stigende.

TV 2 er naturligvis også til stede på de sociale medier. Du kan besøge TV 2 DANMARK på Facebook, LinkedIn, Twitter og Instagram via de fire ikoner i bunden af denne side.